سید مهدی رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درآمد مصوب امسال خراسان رضوی 35 هزار و 472 میلیارد ریال می باشد که نسبت به پارسال 9 درصد بیشتر است.
وی ادامه داد: کل درآمد مصوب سه ماه نخست امسال هشت هزار و 868 میلیارد ریال بود که پنج هزار و 198 میلیارد ریال آن در این مدت وصول شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: چهار هزار و 764 میلیارد ریال از مبلغ وصول شده در این مدت درآمدهای مالیاتی است که در این بخش نیز نسبت به میزان مصوب در سه ماه 39 درصد عدم تحقق دارد.
وی افزود: همچنین میزان وصول درآمد خراسان رضوی نسبت به کل درآمد مصوب سه ماه نخست سال 41 درصد عدم تحقق نشان می دهد.
درآمدهای غیرمالیاتی به درآمدهای حاصل از ارائه خدماتی گفته می شود که دستگاههای دولتی بر اساس قانون در ازای انجام آن مجاز به دریافت بهای خدمت هستند که این نوع درآمد به حساب خزانه واریز می شود. از جمله مصادیق درآمدهای غیرمالیاتی برخی خدمات انتظامی، ثبت اسناد، گمرک، جهاد کشاورزی، پزشکی قانونی، استاندارد، میراث فرهنگی، محیط زیست، فنی و حرفه ای، ثبت احوال، تعاون و کار، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و انتقال خون است.
درآمد مصوب پارسال خراسان رضوی 32 هزار و 478 میلیارد ریال بود که 27 هزار و 107 میلیارد ریال آن معادل 84 درصد وصول شده است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.