جواد وحدتی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه نشست روزهای 13 و 14 خرداد جاری با نمایندگان رانندگان، شرکتهای حمل و نقل مشهد و دبیر کانون انجمنهای صنفی رانندگان و مالکان بخش مسافری کشور شرکتهای فعال در این بخش ملزم شدند هیچ مبلغی را به دلالان و جارچیها در پایانه امام رضا(ع) مشهد پرداخت نکنند.
وی هدف این اقدام را به صرفه شدن فعالیت در این صنعت برای مالکان و رانندگان ذکر و بیان کرد: با توجه به اینکه مسافران برابر نرخ مصوب بها بلیت را پرداخت می کنند شرکتهای حمل و نقل مسافر موظف شدند کل کرایه را پس از کسر کسورات قانونی به رانندگان پرداخت کرده و از کرایه هیچ وجهی را به جارچیها پرداخت نکنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی ادامه داد: شرکتهای حمل و نقل مسافر فعال در این استان به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و ورود افراد غیرمسئول برای جذب مسافر در قالب دلال و جارچی، ملزم شدند از ارائه تخفیفهای غیرمنطقی در بهای بلیتها خودداری کرده تا مسافران گرفتار افراد سودجو در پایانه مسافری مشهد نشوند.
وی گفت: مالکان ناوگان و رانندگان بخش مسافری نیز متعهد شدند لزوما بر اساس نرخهای مصوب مسافران را پذیرش کنند و مطابق قانون از سوار کردن مسافر در خارج از پایانه مسافری امام رضا(ع) ازسمت غرب مشهد تا ایستگاه سوار میثاق و در سمت شرق این شهر تا پلیس راه شهید نوروزی خودداری کنند.
وحدتی فرد افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با شرکتهای حمل و نقل و رانندگان ناوگان حمل و نقل بین شهری متخلف در خصوص تصمیمهای اتخاذ شده در قالب کمیسیونهای ماده 12 و 13 به شدت برخورد می کند.
هشت هزار و612 راننده با پنج هزار و 373 دستگاه خودروی حمل و نقل مسافری جاده ای در خراسان رضوی در قالب 124 شرکت حمل و نقل مسافر فعالیت دارند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.