* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه عنوان '٢ مطالبه ‌مردم از خط ٢' را در ارتباط با قطار شهری مشهد به عنوان تیتر نخست منتشر کرد. شهرآرا عکس نخست خود را به اجرای برنامه ‌های متنوع فرهنگی در میدان شهدای مشهد اختصاص داد و نوشت: میدان شهدا جان گرفت

*روزنامه قدس:
این روزنامه عنوان 'طرح الزام دولت به تحقق شروط مذاکره با اروپا' را در جایگاه تیتر نخست منتشر کرد. عکس نخست قدس نیز با عنوان 'بزرگترین سفره افطار جهان چگونه پهن می شود؟' تصویری از سفره افطار در حرم رضوی است.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
این ویژه نامه با اشاره به اینکه یک سال و نیم از کلنگ زنی پروژه 540 تختخوابی حاشیه شرق مشهد گذشته است عنوان 'بیمارستان محرومان همچنان روی خاک' را برای تیتر نخست انتخاب کرد. عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز با عنوان 'استاندار برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس ضرب الاجل داد' تصویری از زمین محل اجرای این پروژه است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه تیتر 'محاکمه پمپئو در سنا' را چاپ کرد. عکس نخست خراسان هم با عنوان ' لاریجانی در تله 3 قطبی؟' تصویری از رئیس مجلس شورای اسلامی است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه در تیتر نخست خود با روتیتر ' گزارشها از تعدیل نیرو و انتقال یک کارخانه معروف به خارج استان' نوشت: کوچ چی توز در خواب زمستانی مسئولان
عکس نخست این ویژه نامه نیز با عنوان 'کمبود 60 واگن در خط یک' تصویری از قطار شهری مشهد است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.