به گزارش ایرنا، احمدعلی موهبتی روز شنبه در آیین استقبال از 'فاطمه بیگ زاده' قهرمان دو و میدانی بانوان معلول کشور در بخش پرتاب وزنه، افزود: از این روی این افراد علاوه بر آنکه تلاش هایشان نسبت به دیگر افراد مضاعف است، موفقیت هایشان را نیز باید چند برابر به پایشان نوشت.
محمد حسن زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه فاطمه بیگ زاده جزو معدود هنرمندانی است که خودش را به انجمن نمایش تربت حیدریه تحمیل کرده، گفت: این بدان خاطر است که ابتدا وی را نمی پذیرفتند، اما به واسطه پافشاری و اعتماد به نفس بالا بالاخره وارد عرصه نمایش شده و خوشبختانه در این عرصه موفقیت های زیادی هم کسب کرده است.
رییس هیات جانبازان و معلولان تربت حیدریه نیز گفت: در حالی که تمام رییسان هیات های ورزشی تنها غم ورزشکاران یک رشته را می خورند، اما من باید به فکر رفع مشکلات 15 رشته ورزشی باشم.
عباس نجاتی افزود: ویژگی این هیات آن است که ورزشکارانش با دست خالی به میدان می روند و با دست پر باز می گردند.
فاطمه بیگ زاده 24 اردیبهشت ماه جاری در سی و دومین دوره رقابت های قهرمانی دو و میدانی بانوان جانباز و معلول کشور موفق شد در بخش پرتاب وزنه کلاس پزشکی ال 4 وزنه سه کیلوگرمی را به میزان 5/95 متر پرتاب کند.
اکنون در تربت حیدریه 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است و تعداد گروه های مردم نهاد پنج تشکل است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.