به گزارش ایرنا سرگرد سید مهدی هاشمیان روز سه شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای گناباد افزود: چهار تن گندم، سه هزار لیتر سوخت، 30 هزار نخ سیگار و چهار هزار و 200 قرص ترامادول طی این مدت در این شهرستان کشف شد.
وی اظهار کرد: در این ارتباط 14 متهم دستگیر و 14 دستگاه خودرو آنها توقیف شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد هم گفت: در بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان طی یک ماه گذشته چهار هزار و 888 نخ سیگار به ارزش 13 میلیون و 796 هزار ریال کشف شد.
هادی ایزدی با اشاره به افزایش 20 درصدی گشتهای نظارت بر واحدهای صنفی گناباد در سال جاری از افراد داوطلب در این بخش دعوت به همکاری کرد.
معاون فرماندار گناباد هم با تاکید بر توجه به مقوله پیشگیری و آموزش و اطلاع رسانی در زمینه آسیبهای کالاهای قاچاق و لزوم ثبت کالاها در انبارها و ثبت سفارش در زمان ارسال آنها گفت: برخی به دلیل ناآگاهی با قانون قاچاق ناخواسته دست به این اقدام می زنند.
محمدعلی جعفری افزود: برخی از قاچاقچیان از ابهامات قانون مبارزه با قاچاق کالا سوء استفاده می کنند که این ابهامات باید احصا و برطرف شود.
شهرستان گناباد با توجه به موقعیت خود در مسیر ورودی استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و ترانزیت کالا از این مناطق به سایر نقاط استان خراسان رضوی و مشهد قرار دارد.
شهرستان 88 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.