پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اعلام کرد: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت برخی افراد در امر پوشاک قاچاق و اینکه قصد دارند محموله ای را از طریق کرمانشاه به مرکز کشور انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی مستمر، مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و بلافاصله گروهی از ماموران پلیس آگاهی به محور کرمانشاه - بیستون اعزام و نسبت به توقیف یک دستگاه خودروی سمند که حامل پوشاک قاچاق بود، اقدام کردند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه متهمان پیش از دستگیری اقدام به فرار کردند، افزود: پس از انتقال خودرو به پلیس آگاهی، پنج هزار و 700 دست پوشاک قاچاق فاقد مدارک گمرکی با مارک ها و سایزهای مختلف کشف شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله پوشاک قاچاق نزدیک به 2 میلیارد و 300 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: پرونده این محموله قاچاق برای روشن شدن ابعاد بیشتر ماجرا همچنان در حال رسیدگی است.
سردار امان اللهی با بیان اینکه پلیس با تمام توان در سال حمایت از کالای ایرانی به مبارزه با پدیده قاچاق می پردازد، گفت: امروز شرایط برای قاچاقچیان بسیار ناامن شده است.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های پلیس کرمانشاه در سال جاری است تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با این پدیده و حمایت از کالای ایرانی جامه عمل بپوشانیم.
وی در پایان اظهار کرد: تقدیم یک شهید در روزهای ابتدایی سال جاری که در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد به خوبی نشان می دهد پلیس با تمام توان در حال مبارزه با پدیده قاچاق است.
استان کرمانشاه با داشتن 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق و 2 میلیون نفر جمعیت در شمال غربی کشورمان قرار دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.