به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار 'ولی الله رضایی ‌نژاد' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در استان بوشهر را مواد سوختی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی، دارو و تجهیزات پزشکی، گوشی و لوازم جانبی، لوازم یدکی خودرو، پتو، برنج، انواع نوشیدنی، خوراکی و دیگر کالاهای خارجی عنوان کرد.
وی اظهار کرد: پارسال دریابانی استان بوشهر با انجام سه هزار و 500 گشت دریایی و مرزی، 261 فروند شناور و 52 دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف، 22 باند قاچاق را متلاشی و 185متهم را دستگیر و مراجع قضایی تحویل داد.
رضایی ‌نژاد با اشاره به اینکه پارسال از 60 مورد تجاوز مرزی جلوگیری شد گفت: پوشش همه خلاهای مرزی و انسداد مرز همچنان بجد ادامه دارد و با خدمت شبانه ‌روزی مرزبانان مستقر در مناطق مختلف مرزهای دریایی استان، امنیت و رفاه را برای مردم بویژه مرزنشینان ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا از ماموریت های مهم دریابانی به شمار می رود اما امسال با توجه به شعارحمایت از کالای ایرانی نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی تدابیر ویژه‌ای به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از تولید کنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود را در این حوزه مضاعف می کنند.
رضایی نژاد تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی و ارتقای امنیت ملی کشور با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و حمایت مردم از خرید کالای ایرانی محقق می شود.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.