حجت الاسلام والمسملین حسن روحانی روز یکشنبه هنگام ورود به فرودگاه سبزوار در غرب خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: همچنین خوشحالم که امروز در میان سبزواریها مردم غیور، انقلابی و مردمی که در طول تاریخ همواره مدافع حریم اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی بوده اند، حضور پیدا کرده ام.
وی گفت: امید دارم در این سفر طرحها و برنامه هایی که برای استان خراسان رضوی داریم در شورای اداری مطرح و تصویب نماییم و همچنین طرحها و برنامه های سفر قبلی در صورتی که هنوز باقی مانده اند، اقدام لازم برای تکمیل آنها را انجام دهیم.
استاندار خراسان رصوی نیز در حاشیه ورود رئیس جمهوری به فرودگاه سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: سفر رئیس جمهوری به این استان و ورود از سبزوار شهر سربداران و افتتاح پروژه های متعدد را برای مردم استان پر از خیر و برکت می دانیم.
علیرضا رشیدیان افزود: در این سفر رئیس جمهوری دو دیدار مردمی در شهرهای سبزوار و نیشابور دارد و در کنار آن افتتاح پروژه ها، دیدار با اعضای شورای اداری استان، فعالان اقتصادی، روحانیون و نیز زیارت بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را در برنامه خود دارد.
وی گفت: همچنین در این سفر 436 پروژه اقتصادی و عمرانی با هزینه 40 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.
استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین کلنگ زنی و آغاز اجرای 20 هزار میلیارد ریال پروژه جدید در این سفر با حضور رئیس جمهوری انجام می شود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.