محسن رضوانی روز شنبه در نشست مجمع انتخاب رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی در مشهد افزود: در بسیاری از استانها هیاتهای شنا با مشکل رو برو هستند و حتی نمی توانند استخری برای فعالیتهای خود پیدا کنند اما در خراسان رضوی با تلاش مدیران ورزش و جوانان استان مشکلی از این نظر وجود ندارد.
وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از جنس ورزش و جزو مدیران ارزشمندی است که به خواسته و نیاز ورزشکاران توجه می کند. فدراسیون نیز از هیچ کمکی به هیات شنای این استان برای موفقیت در عرصه های بین المللی فروگذار نمی کند.

* امکانات خوب هیات شنا
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در رشته ورزشی شنا این استان از ظرفیت و استعدادهای خوبی برخوردار است بطوریکه به عنوان قطب رشته ورزشی شنا در ایران شناخته می‌شود.
کوروش صبوریان افزود: سخت افزار و امکانات مورد نیاز از جمله دو استخر خوب خود در اختیار هیات شنای خراسان رضوی قرار دارد. همین موضوع باعث شده ورزشکاران جوان این استان در عرصه های بین المللی افتخارآفرینی کنند.

* تمرکز بر فعالسازی شهرستانها
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی هم گفت: با توجه به حمایتهای بسیار خوبی که از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از این هیات شده و حضور باشگاهی همچون سرزمین موجهای آبی با شناگران مستعد و توانمند، خراسان رضوی ظرف هفت سال اخیر پنج بار قهرمان لیگ شنای ایران شده است.
مجید مشتاق عشق افزود: امسال تمرکز بر فعالسازی بیشتر هیاتهای شهرستانها از جمله برنامه هایی است که به صورت جدی دنبال می شود. با ظرفیتها و امکاناتی که شهر مشهد دارد به عنوان قطب شنای کشور شناخته می شود همچنین می توان میزبان اردوهای تیم‌ملی و کمپ دائمی برای تیمهای ملی بود.
همچنین در انتخاب رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با حضور 15 عضو از 17 عضو نمایندگان ورزشکاران، باشگاهها، مربیان، داوران و شهرستانها 'مجید مشتاق عشق' با کسب 14 رای به مدت چهار سال برای سومین بار به این سمت انتخاب شد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.