سرپرست تیم ملی راگبی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این اردو با حضور 40 بازیکن از سراسر کشور از 17 اسفند در زمین ورزشی 'سران' آغاز شده بود که در نهایت 25 نفر برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شدند.
محمدرضا صفایی با بیان اینکه ایران در مسابقات آسیایی با قطر، لبنان و اردن همگروه است، افزود: نخستین دیدار ما با تیم راگبی قطر در سوم اردیبهشت سال آینده خواهد بود است که تلاش می کنیم با تمام قدرت در این مسابقات حاضر شویم.
وی اظهار کرد: راگبی جزو بازی های محبوب و پرتماشاگر در بیشتر کشورهای اروپایی و استرالیا است اما در کشور ما هنوز جای پای خود را باز نکرده است.

*بیشترین بازیکنان تیم ملی راگبی از خراسان رضوی
رئیس انجمن راگبی خراسان رضوی هم گفت: خراسان رضوی با 15 بازیکن بیشترین سهمیه بازیکنان ملی پوش را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داده است.
عبدالله حسن پور در مورد وضعیت تیم های راگبی استان هم اظهار کرد: در بخش آقایان فقط یک تیم داریم که در تمام رده های سنی توانست مقام کسب کند و در بخش بانوان نیز تیم های ما در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال، توانستند به قهرمانی کشور دست یابند.
راگبی یک ورزش گروهی است که در زمین چمن مستطیل با دروازه‌های 'اچ' شکل در دو سوی زمین و با یک توپ تخم مرغی شکل بازی می‌شود. مسابقات راگبی در دو نیمه 40 دقیقه‌ای بر‌گزار می‌شود.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.