به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز شنبه در آیین زنگ سپاس که به مناسبت هفته معلم در دبیرستان محمودیه برگزار شد، افزود: موفقیت کنونی جامعه ما مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی معلمان است و باید این مجاهدت ها را پاس بداریم.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز نقش ام القرای جهان اسلام را بازی می کند، گفت: برای تحقق این مهم راه درازی را پیش رو داریم که داشتن تفکر جهادی در راس آن است و انتقال این اندیشه توسط معلمان و در کلاس های درس به دانش آموزان تفهیم می شود.
معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز گفت: 32 هزار و 670 نفر از جمعیت 225 هزار نفری شهرستان تربت حیدریه را دانش آموزان تشکیل می دهند که زیر نظر دو هزار و 500 نیروی فرهنگی آموزش می بینند.
سعید نیرویی افزود: معلمان این خطه با وجود کمبودها، اما با نیروی عشق و علاقه و امید به آینده ای بهتر بیش از آنچه که وظیفه دارند، تلاش می کنند تا با هم افزایی و تشریک مساعی توان علمی دانش آموزان منطقه تربت حیدریه را به منصه ظهور برسانند.
در این آیین و به صورت نمادین، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به 50 باب از مدارس تربت حیدریه سرزده و به 800 نفر از معلمان لوح تقدیر و شاخه گل اهدا کردند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.