به گزارش ایرنا سردار قادر کریمی، شنبه در گناباد در گفت و گو با خبرنگاران، اشاره ای به میزان این کشفیات نکرد و افزود: مشارکت مردم و سازمانهای مردم نهاد، ظرفیت مهمی برای کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد و قاچاق مواد مخدر است.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای آسیب شناسی معضلات اجتماعی استان گفت: شناسایی و احصای این آسیبها اولویت فعالیتهای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در سال جاری است.
وی با اشاره به آسیب های سایتها و فضای مجازی و آثار مخرب آن بر خانواده ها و نسل جوان گفت: برخی اشخاص از این طریق به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی و اقدامات خلاف شئون اسلامی و فروش غیرمجاز کالاها و مواد مخدر هستند.
وی با اشاره به فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی گفت: امروزه فضای مجازی بین خانواده ها فاصله انداخته است و باید با استفاده از ظرفیت بخشهای مختلف با آموزش های عمومی از این ظرفیت استفاده موثری شود.
امروز در آیینی با حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی کلانتری 12 قصبه گناباد به بهره برداری رسید و ساخت ساختمان جدید کلانتری بیدخت در زمینی به وسعت 500 متر مربع آغاز شد.
این کلانتری در زمینی به وسعت هزار و 400 مترمربع و 840 مترمربع زیربنا با هزینه 12 میلیارد ریال ساخته شده و با بهره برداری از آن شمار کلانتری های این شهرستان به چهار مورد رسیده است.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.