این کلانتری در زمینی به وسعت هزار و 400 مترمربع و 840 مترمربع زیربنا با هزینه 12 میلیارد ریال ساخته و با بهره برداری آن تعداد کلانتریهای گناباد به چهار کلانتری افزایش یافت.
همچنین عملیات ساخت بنای جدید کلانتری بیدخت در زمین به وسعت 500 مترمربع آغاز شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: گناباد از مناطق بسیار خوشنام در ارزشمداری و ولایتمداری در کشور و استان خراسان رضوی است و مردم این خطه در عرصه های مختلف دفاع از ارزشهای انقلاب حضور تاثیرگذاری دارند.
سردار قادر کریمی به مشارکت خیران گنابادی برای در تامین زمین به منظور ساخت کلانتری اشاره و بیان کرد: بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مشارکت خیران در اجرای طرحهای نیروی انتظامی این امر امسال مورد توجه قرار دارد و با ایجاد بستر مناسب برای افزایش مشارکت آنها تلاش می شود.
وی گفت: جلب مشارکت مردم و خیران در بخشهای مختلف ثمرات خوبی به دنبال داشته و افزایش حضور آنها در این بخش موجب تثبیت امنیت پایدار می شود.
محمدعلی نبی پور فرماندار گناباد هم نقش مشارکت مردم در ایجاد بستر تامین امنیت و ساختارهای امنیتی نظیر احداث کلانتری را بسیار مهم ذکر و بیان کرد: خیران این شهرستان علاوه بر مدرسه سازی در این بخش هم حضور خوبی دارند و دو زمین ساخت پاسگاه با همراهی خیران تامین شد.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.