قاسمعلی خدابنده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس تمامی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی نواحی هفتگانه و منطقه تبادکان مشهد، مناطق احمدآباد، رضویه، طرقبه و شاندیز و درگز در نوبت عصر تعطیل است.
وی بیان کرد: همچنین در همین مقطع مدارس نوبت عصر امروز در شهرستانهای درگز، نوخندان، قوچان، چناران، گلبهار، منطقه صالح آباد،
شهرستان کلات، جلگه رخ، کدکن و فریمان تعطیل خواهند بود.
وی افزود: کلیه مراکز آموزش استثنایی در نواحی و مناطق یاد شده نیز تعطیل خواهند بود.
وی بیان کرد: فعالیت آموزشی در سایر مقاطع تحصیلی و دیگر شهرستان ها برقرار خواهد بود و چنانچه تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس سایر مناطق استان گرفته شود اطلاع رسانی می شود.
صبح یکشنبه نیز مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان، احمدآباد، رضویه، نوخندان و نیز شهرستان درگز، به دلیل سرمای هوا تعطیل اعلام شده بود.
استان خراسان رضوی دارای 48 منطقه آموزشی با 12 هزار و 500 مدرسه و یک میلیون و 200 هزار دانش آموز است.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این استان هفتم تا 14 بهمن ماه تحت تاثیر ورود جبهه هوای سرد با کاهش شدید دما و بارش در برخی مناطق روبه رو خواهد شد.
بر اساس گزارش این اداره بیشینه دما در برخی مناطق خراسان رضوی به زیر صفر رسیده و کمینه دما نیز تا 15 درجه زیر صفر کاهش می یابد.
بیشینه دمای مشهد در روز شنبه 6 درجه سلسیوس بود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب به چهار درجه زیر صفر و 2 درجه زیر صفر کاهش می یابد و کمینه دمای مشهد نیز که شنبه شب 6 درجه زیر صفر بود در یکشنبه شب و دوشنبه شب به ترتیب به 13 درجه زیر صفر و 12 درجه زیر صفر می رسد.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.