آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان رده های مختلف سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مشهد افزود:
سطح امنیت آستان قدس رضوی نسبتا مطلوب است و با وجود تهدیدات و 37 میلیون زائر مختلفی که وجود داشته هیچ حادثه ای در این مکان مقدس بوجود نیامد و تامین امنیت زائران باید همچنان به بهترین وجه انجام شود.
وی همچنین گفت: یکی از علل ایجاد سپاه مقابله با انحراف و التقاط بوده است. هر جریانی که با رهبری و ولایت زاویه دارد جز وابستگی به آمریکا و زاویه پیدا کردن با اسلام راه دیگری ندارد.
امام جمعه مشهد در ادامه همچنین گفت: سطح کلاسهای آموزشی عقیدتی سپاه باید بالا باشد. جوانهایی که وارد سپاه شده اند همه تحصیل کرده و بچه مسجدی هستند اگر محتوای کلاسهای آموزشی سطحی باشد آموزش سپاه سقوط می کند. تحلیل و آموزش باید روی مبانی نظام باشد و می توان از ظرفیت بسیج اساتید نیز در این حوزه استفاده کرد.
وی افزود: محور حرکت و کار ما در انقلاب مبارزه است. زمان شاه مبارزه با حکومت طاغوت و ساواک بود و امروز مبارزه با آمریکا، انگلیس، دستگاههای ارتباطی و فضای مجازی آنها است.

* شاخص ارزیابی رضایت رهبری و ناراحتی دشمن است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: شاخص ارزیابی و امیدبخشی برای ما دیدگاه و نظر بزرگان انقلابی و ولایت و شخصیتهای معنوی و انقلابی است. نگاه مثبت آنها قدرت معنوی زیادی در ما ایجاد می کند.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: هر قدر آنهایی که غیرانقلابی فکر می کنند و مبنای اندیشه و تفکر انقلابی ندارند و دشمنان بر ما بتازند، اطمینان بر درستی کار خود پیدا می کنیم و می ترسیم از روزی که دشمن و ایادی کفر از ما تعریف کنند.
وی ادامه داد: سپاه امام رضا(ع) در حوزه اقتصاد مقاومتی، سازندگی، اشتغال، امور فرهنگی و امنیت فعالیتهای مختلفی پارسال انجام داد. در حوزه امنیت لشکر عملیاتی نصر از حاشیه مرز تا حاشیه شهر و داخل شهر این مقوله را با تکیه گاه مردمی انجام می دهد. با عنایت خداوند و امام رضا(ع) در این خصوص حادثه خاصی نداشته ایم. در اعتراضات دی ماه پارسال هر شب قریب به پنج هزار داوطلب مردمی آماده حضور و کمک رسانی بودند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین گفت: پارسال 600 میلیارد ریال تسهیلات برای امور تولیدی و اقتصاد مقاومتی ارائه شد که 270 میلیارد ریال آن قرض الحسنه بود. سپاه امام رضا(ع) به دنبال تهیه نقشه های اشتغالزایی روستا به روستا است. انجام کارهای زیرساختی، اشتغالزایی، راه اندازی کارگاههای کوچک و آباد کردن شش دهستان هم از پارسال شروع شده است. در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و چند شهر خراسان رضوی نیز سپاه امام رضا(ع) حضور فعالی داشت.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.