محمدحسین طیرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شورای فرهنگی دانشگاه خیام متشکل از هفت نفر است که چهار نفر از آنان حق رای دارند، افزود: این شورا ساعت 13 دیروز برای رسیدگی به درخواست بسیج دانشجویی مبنی بر نمایش فیلم 'به وقت شام' جلسه برگزار کرد.
وی بیان کرد: بسیج دانشجویی درخواست 50 میلیون ریال بودجه برای نمایش فیلم کرده بود که بنا بود نیمی از آن از محل فروش بلیت به دانشجویان و 25 میلیون ریال نیز توسط دانشگاه پرداخت شود اما سه نفر از اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، با اختصاص این بودجه برای نمایش یک فیلم مخالفت کردند.
رئیس دانشگاه خیام مشهد گفت: پس از رای گیری اعضای شورای فرهنگی دانشگاه و اعلام سه رای مخالف در برابر یک رای موافق، شورا با نمایش این فیلم مخالفت کرد و این شورا ترجیح داد که به جای هزینه کردن این رقم، آن را به برگزاری اردوی علمی – فرهنگی برای دانشجویان اختصاص دهد.
طیرانی اظهار کرد: با تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه خیام مقرر شد از این هفته، هر جمعه یک اردوی علمی – فرهنگی برای دانشجویان با هزینه خود دانشگاه برگزار شود.
دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد دارای سه پردیس و پنج هزار و 500 دانشجو است که در 55 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی تا دکترا در قالب 13 گروه آموزشی تحصیل می کنند.
72 استاد تمام وقت و عضو هیات علمی به همراه 350 استاد مدعو در این دانشگاه مشغول تدریس هستند.
5132/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.