به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود رنجبر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی اشاره و اظهار کرد: یکی از شاخص های مهم در این شعار استقلالی خواهی و خودکفایی اقتصادی است.
به گفته وی عده ای متاسفانه این روزها بیش از گذشته روحیه یاس وناامیدی و شعار ناکارآمدی دولت را سر می دهند در حالی که تخریب دولت، یعنی تخریب نظام و این ناکارآمدی به حساب نظام اسلامی گذاشته خواهد شد.
نماینده عالی دولت در مه ولات گفت: دولت منتخب مردم است وهمه باید تلاش کنیم تا کشتی انقلاب را به جلو هدایت کنیم و باید باتوجه داشته باشیم اگر رخنه و نفوذی در این کشتی بوجود بیاید همه غرق خواهیم شد وصدمه خواهیم دید.
رنجبر با اشاره به خودکفایی ملی ایران در بسیاری از زمینه ها، حمایت از کالای ایرانی و عملیاتی کردن آن را در چهار بعد حمایت دولتی، مردم و سرمایه داران، بهبود کیفیت محصولات و گسترش فرهنگ خریداران ضروری عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان مه ولات برخی تذکرات اداری از جمله هماهنگی مدیران با فرمانداری برای خروج از شهرستان، خرید از بازار شهرستان و کالای داخلی، عدم استفاده از پیام رسان های خارجی برای اطلاع رسانی و فعالیت های اداری را مورد تاکید قرارداد و به حضور اعضای مدیریت بحران مه ولات در مواقع خاص و عدم ترک شهرستان تصریح کرد.
فرماندار مه ولات به استقرار اداره اطلاعات در شهرستان اشاره کرد و از اعضای شورای شهر فیض آباد و شهرداری خواستار تعیین و در نظر گرفتن زمین مناسب برای ساختمان اداره اطلاعات شد.
وی همچنین ضمن اشاره به تخصیص 42درصدی اعتبارات پروژه های شهرستان از مدیران خواست پروژه های نیمه تمام را اولویت کار خود قرار دهند و در صورتی که طرح توجیهی مناسبی برای پروژه های جدید داشته باشند ارائه دهند.
رنجبرضمن تشکر از فعالیت دستگاه های اجرایی شهرستان در یکسال گذشته، خواستار آن شد که رونق تولید و بازار، فقرزدایی، ارتقا امنیت پایدار و توسعه همه جانبه، توجه به بحث عفاف و حجاب تکریم ارباب رجوع و ایجاد انگیزه، گسترش نظام مند همکاری بین دستگاهی، ترویج فرهنگ علوی و رضوی و ارزش های دینی، ارتقا سلامت اجتماعی و زیست محیطی در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
در این جلسه شورای اداری از رییس بنیاد مسکن شهرستان مه ولات به دلیل اهتمام در پیگیری جذب قیر رایگان روستاها با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.