به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی فر در جریان بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری روستای ' تجن کلای ' بخش مرکزی چالوس گفت : این طرح ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری اگر چه مدت زمان زیادی از عملیات اجرایی آن گذشته اما باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.
وی با انتقاد از مکان یابی غیرکارشناسی محل اجرای این طرح ورزشی در این شهرستان تاکید کرد : اگر در روند اجرای این طرح کار مطالعاتی بیشتر و نظارت دقیق تری صورت می گرفت به یقین چنین اتفاقی رخ نمی داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت : مساله مهم تر آن که ضرورتی نداشت این ورزشگاه با این تعداد ظرفیت تماشاگر ساخته می شد و به نظرم با ظرفیت دستکم هزارنفر هم کافی بود به دلیل آنکه این طرح با اعتبارات کمتری درسال های پیش به بهره برداری می رسید.
این طرح از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری است که در زمینی به گستره حدود پنج هکتار عملیات در سال 89 اجرایی شد اما تاکنون بنا به دلایلی از جمله مشکلات زیست محیطی ، تخصیص ندادن بموقع اعتبار ، تاخیر در شناسایی زمین محل اجرای ، تنش های محلی و نداشتن راههای مناسب دسترسی پیشرفت مناسبی نداشته است.
طبق گفته پیمانکار این طرح ، تاکنون با صرف حدود 60 میلیارد ریال تنها حدود 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
علی کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از مجموع 230 میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر مقام معظم رهبری برای ساخت این ورزشگاه حدود 60 میلیارد ریال آن تخصیص یافت و برای بهره برداری کامل آن به حدود 240 میلیارد ریال نیاز دارد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه از روند بازسازی و تجهیز ورزشگاه شهدای نوشهر دیگر طرح مصوب سفر مقام معظم رهبری نیز بازدید کرد و خواستار تسریع در روند بازسازی و تجهیز آن شد.
از جمعیت حدود 250 هزار نفری نوشهر ، دستکم 15 هزار نفرشان جزو بیمه شده ورزشی هستند.
وزیر ورزش و جوانان امروز / سه شنبه / به همراه کاروان تدبیر و امید به مازندران سفرکرده است.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.