سیدجمال کاظمی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز از دهم اسفند گذشته در مشهد آغاز و در چند بخش اجرا شد. تا 15 اسفند برای نخستین بار فرمهای ارشادی به تعداد 900 مورد بین واحدهای صنفی مستقر در منطقه ثامن مشهد توزیع شد تا موارد تخلف به صاحبان واحدها شناسانده و تذکر داده شود.
وی ادامه داد: پس از آن نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در مشهد برگزار و در قالب طرح نظارتی در این نمایشگاه 124 پرونده تخلف به ارزش 300 میلیون ریال تشکیل شد.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: بخش سوم طرح نظارتی عید نوروز با محوریت کالاهای اساسی، حوزه های سلامت، فنی و خدماتی اجرا شد که در این راستا طی بازرسیهای مشترک تاکنون 2 هزار و 314 پرونده تخلف تشکیل شده اما هنوز ارزش ریالی این پرونده ها جمع بندی نشده است.
وی افزود: در حوزه سلامت هفت واحد عرضه متخلف شامل 6 رستوران و یک کارگاه شیرینی فروشی که تخلفات زیادی داشتند پلمب شده اند. در این ارتباط یک تن و 200 کیلوگرم شیرینی در مشهد معدوم شد.
او ادامه داد: از 15 اسفند گذشته تاکنون در قالب اجرای طرح نظارتی در مشهد 302 پرونده شکایت از واحدهای صنفی به ارزش یک میلیارد و 670 میلیون ریال تشکیل شده است.
وی به طرح تنظیم بازار و توزیع میوه نیز اشاره و بیان کرد: در این چارچوب میوه تنظیم بازار به میزان 701 تن پرتقال و 296 تن سیب در سطح 96 واحد صنفی در مشهد توزیع شده است.
کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای هفت اتحادیه و 120 هزار واحد صنفی است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.