اسماعیل بهمن ‌آبادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بسیاری از اعضای کاروان پیاده زائرین عراقی متشکل از 86 نفر با عنوان 'قافله ام البنین' که دچار مصدومیت های ناشی از پیاده روی طولانی شده بودند دیشب در کیلومتر 60 جاده مشهد - نیشابور توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.
وی افزود: امداد رسانی به این کاروان 6 ساعت به طول انجامید که طی آن یک تیم امدادی شامل یک پرستار و دو نجاتگر مصدومان مزبور را به صورت سرپایی درمان کردند.

* نزاع و درگیری و مصدومیت سه نفر
بهمن آبادی همچنین با اشاره به وقوع نزاع و درگیری در کیلومتر 45 جاده خواف - رشتخوار و مصدومیت سه نفر، اظهار کرد: با اعلام نزاع در درمانگاه چمن آباد خواف یک تیم عملیاتی شامل یک پرستار و 2 نجاتگر از پایگاه مرکزی خواف به محل حادثه اعزام شد و یکی از مصدومان را به درمانگاه حضرت زهرا (س) رشتخوار انتقال داد.

* بی احتیاطی والدین و مصدومیت نوزاد 14 ماهه
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در حادثه دیگر به علت بی احتیاطی والدین یک نوزاد 14 ماهه از شیشه خودرو سقوط کرد.
وی افزود: در این حادثه که در کیلومتر 37 جاده مشهد - نیشابور رخ داد، نوزاد مزبور دچار ترومای سر و خونریزی بینی شد که توسط امدادگران پایگاه امدادی مُلک آباد مشهد به بیمارستان امدادی این شهر منتقل شد.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.