سرهنگ علیرضا حاجی زاده، سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ترافیکی در مشهد از ساعت 6 و 30 دقیقه روز 29 اسفندماه آغاز می شود و تا پایان مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در روز اول فروردین ماه ادامه دارد.
وی بیان کرد: محدودیت تردد خودروها از ساعت اجرای طرح در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال می شود و در همین راستا ممنوعیت توقف خودروها در مسیرهای خیابان اندرزگو - میدان بیت المقدس، خیابان شیرازی - میدان شهدا، خیابان امام رضا (ع) از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج، تقاطع شهدای گمنام - حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنج راه تا حرم مطهر و زیرگذر حرم به ترتیب اولویت اعمال می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به حلول سال نو و ازدحام جمعیت در حرم مطهر رضوی و خیابان های منتهی به هسته مرکزی شهر و به منظور رفاه حال شهروندان و زائران از ورود وسایل نقلیه به استثنای اتوبوس های شرکت واحد و خودروهای جانبازان و معلولان از ساعت 16 روز 29 فروردین تا پایان مراسم سخنرانی رهبری از مسیرهای 'میدان بسیج، میدان پنج راه و تقاطع شهید گمنام و چهارراه شهدا و تقاطع زرینه به سمت حرم مطهر رضوی' محدودیت ایجاد می شود.

* تعطیلی توقفگاه های حرم مطهر رضوی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، با توجه به برنامه‌ریزی ‌های صورت گرفته و در راستای رفاه حال زائران در ایام تحویل سال، توقفگاه ‎های حرم مطهر رضوی از ساعت 23 روز 28 اسفندماه تا ساعت 23 روز اول فروردین ماه سال 97 تعطیل خواهند بود.
لذا از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی درخواست می شود به منظور تسهیل شرایط عبور و مرور در این ساعات تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و چنانچه قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی به حرم مطهر حضرت رضا(ع) تشرف یابند، تعطیلی توقفگاه های زیرگذر حرم مطهر رضوی را مد نظر قرار داده و خودروهای خود را در خیابان‌های مجاور حرم مطهر رضوی متوقف کنند.
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.