به گزارش ایرنا سخنگوی شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی در آیین آغاز فعالیت این واحدهای گشتی اظهار کرد : فعالیت مشترک واحدهای گشتی در آستانه نوروز برای سومین سال است که در استان اجرا می شود و اقدام خوب و مفیدی برای جلوگیری از زمین خواری در ایام تعطیلات نوروزی است.
قاضی محمد بخشی محبی افزود: در ایام تعطیلات فعالیت زمین خواران بیشتر می شود از این رو با تشدید فعالیت واحدهای گشتی از تصرف زمین های ملی توسط سودجویان جلوگیری می شود و امسال فعالیت این واحد های گشتی با قدرت تر در حوزه پیشگیری از زمین خواری و تخریب زمین های ملی فعال خواهند بود.
وی با بیان اینکه امسال بیش از هشت هزار هکتار زمین در استان رفع تصرف شده، بیان کرد: سازمانهای مردم نهاد نیز در این خصوص کمک خوبی به شورای حفظ حقوق بیت المال کردند و از سه سال پیش به جبران فعالیت هایی که در گذشته در زمینه جلوگیری از زمین خواری انجام نشده، پرداخته اند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: پیشگیری بهتر از برخورد است ولی زمانی که نیاز به برخورد باشد با مجوز قضایی این اقدامات انجام و متخلفان تنبیه می شوند.
فعالیت نوروزی گروه های گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال روز یکشنبه توسط یگانهای منابع طبیعی، اوقاف، آستان قدس رضوی، محیط زیست، میراث فرهنگی، شهرداری مشهد و امور اراضی جهاد کشاورزی خراسان رضوی آغاز شد که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.