علاءالدین رفیع زاده روز چهارشنبه در حاشیه نشست آموزشی، توجیهی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی خراسان رضوی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از امور مورد تاکید در منشور حقوق شهروندی شفافیت است که این موضوع در تک تک دستگاههای اجرایی ارزیابی می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون در خصوص منشور حقوق شهروندی در مرحله آموزش، اطلاع رسانی و بررسی این منشور در دستگاههای اجرایی از زمان ابلاغ آن هستیم.
رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اموراداری و استخدامی گفت: علاوه بر نظارت سالانه بر دستگاههای اجرایی هر چهار ماه نیز عملکرد آنها بررسی و نتیجه ارزیابیها در جشنواره شهید رجایی در هفته دولت اعلام و از دستگاههای برتر تجلیل می شود.
'حق برخورداری از اعمال بیطرفانه قوانین و مقررات، حق دسترسی آسان و سریع به خدمات اداری، حق جبران خسارات وارده در اثر قصور یا تقصیر دستگاههای اجرایی و کارکنان آنها، حق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و اعتراضات' از جمله مصادیق حقوق شهروندی در نظام اداری است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.