شورای شهر مشهد در این نشست بودجه سال 1397 شرکت قطارشهری را بررسی آن را با 18 درصد افزایش نسبت به بودجه امسال به مبلغ 863 میلیارد و 898 میلیون و 800 هزار ریال تصویب نمود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد در این خصوص گفت: طبق تبصره اختصاصی این مصوبه بهای بلیت قطارشهری در سال آینده مبلغ یک هزار ریال افزایش می یابد. بهای کنونی خدمات قطارشهری مشهد پنج هزار 500 ریال است.
بتول گندمی افزود: همچنین شهرداری مشهد مکلف است در راستای هوشمندسازی و افزایش بهره ‌وری امکانات، روشهای نوین پرداخت بهای خدمات بر اساس مسافت،‌ زمان و ایام خاص را حداکثر ظرف مدت سه ماه به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.
همچنین در نشست امروز بودجه سال 97 سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با 25 درصد افزایش به مبلغ 485 میلیارد و 685 میلیون و 934 هزار ریال و نیز بودجه سازمان تاکسیرانی با 21 درصد افزایش به مبلغ 68 میلیارد و 955 میلیون ریال تصویب شد.
بودجه سال 97 سازمانهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل بار درون شهری و حومه، سازمان ترافیک، پایانه مسافربری و موسسه فرهنگی شهرآرا از دیگر مصوبات نشست امروز شورای شهر مشهد بود.
اعضای شورای شهر مشهد همچنین در این نشست به مناسبت روز شهید از همسر شهید برونسی تقدیر کردند.
بودجه سال 1397 شهرداری مشهد و سازمانهای وابسته حدود هشت هزار میلیارد تومان است. کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای 13 منطقه و 44 ناحیه شهرداری است. شهرداری مشهد افزون بر 10 هزار کارمند دارد. شهرداری مشهد علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق 13 گانه این شهر هشت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، برنامه ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد زیرمجموعه معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری این شهر است. معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز حوزه های 'گروه نظارت بر حمل و نقل، شرکت بهره برداری قطار شهری، شرکت قطار شهری، سازمان حمل و نقل و بار درون شهری، سازمان حمل و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی' این شهر را مدیریت می کند. معاونت امور اقتصادی شهرداری مشهد هم ناظر بر عملکرد و مسوول مدیریت حوزه 'سازمان زمین و مسکن، مدیریت سرمایه گذاری و مشارکتها، مدیریت بازاریابی و بهره برداری، مدیریت اداری مالی و پشتیبانی و مدیریت املاک' در چارچوب چارت سازمانی شهرداری مشهد است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.