به گزارش ایرنا، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: امر به معروف و نهی از منکر، شرایط، لوازم و مقتضیات خود را می طلبد و باید با زبان نرم و در زمان مناسب انجام شود.
سید مرتضی بختیاری افزود: در سیره حضرت امام رضا (ع) مصادیق فراوان از امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به انجام این فریضه وجود دارد و در دین اسلام نیز بر ترویج خوبی ها و فضایل اخلاقی، بازداشتن جامعه از منکرات و رذایل تاکید فراوان شده است.
وی اظهار کرد: حرم مطهر رضوی سالانه میزبان ٣٠ میلیون زائر از داخل و خارج کشور است و انتظار عمومی از آستان قدس رضوی این است که فضایی امن و آرام برای زیارت توام با معرفت زائران امام رئوف (ع) فراهم کند لذا امر به معروف و نهی از منکر از امور رایج در این حرم مطهر است.
وی گفت: استفاده از قالب ها و شیوه های هنرمندانه در نوع برخورد و مواجهه باعث تاثیرگذاری و پذیرش بیشتر مخاطبین می شود و باید در انجام موفقیت آمیز امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه ها و نظرات صاحب نظران و نخبگان فرهنگی بهره گرفت.
در این مراسم از همسر شهید نواب صفوی، همسر شهید جاویدالاثر حسین کارگر از پرچمداران امر به معروف و نهی از منکر و چند تن از آمران به معروف و ناهیان از منکر برجسته خراسان رضوی قدردانی شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.