حجت الاسلام محمدعلی رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی لحظه ای برای آسیب رساندن به کشور غفلت نکرده و توطئه های خود را با استفاده از جنگ و ترور، کودتا و فتنه و تحریم های ظالمانه تا به امروز اجرا کرده است.
وی تصریح کرد: استمرار و بقای انقلاب اسلامی آمریکایی ها را برآن داشت تا ایران را از دو جناح خود مورد محاصره نظامی قرار دهد و با لشکرکشی به افغانستان و عراق به بهانه های مختلف در صدد درگیری مستقیم نظامی با ایران بود.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اما اقتدار و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام معادلات و محاسبات آمریکایی ها را بر هم زد.
به گفته وی در شرایطی که همه دنیا بسیج شدند تا با مسلح کردن گروه های تکفیری و تروریستی دولت سوریه را سرنگون کنند اما رهنمودهای مقام عظمای ولایت و شهدای مدافع حرم مانع از تحقق این توطئه شد.
امام جمعه موقت تربت حیدریه تصریح کرد: امروز کسانی که نقشه تحقق نیل تا فرات را در سر می پروراندند اکنون تلاش می کنند که بقای خود را تضمین کنند و این مرهون فرهنگ مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.