به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: ملت ایران با همه وجود حامی نظام جمهوری اسلامی هستند و تحرکات عوامل دشمنان و منحرف را زیر نظر دارند و در مواقع لزوم با آنها برخورد می کنند.
وی همچنین از دستگاه قضایی خواست که با قاطعیت با اغتشاشگران و مسببان آشوبهای اخیر و عوامل شهادت چهار نفر ازماموران انتظامی و بسیج در تهران با قاطعیت برخورد کند.
وی گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بعد از شکستهای اخیر در منطقه و به خصوص در سوریه بر دامنه سیاستهای خصمانه خود علیه کشورمان افزودند و بدنبال محکومیت ایران به بهانه دستیبابی به صنایع موشکی پیشرفته در شورای امنیت بودند ولی قطعنامه آنها به تصویب نرسید و در نیل به اهداف خود ناکام ماندند.
خطیب نماز جمعه گناباد گفت: حمایت از اغتشاشات اخیر فرقه صوفیه از دیگر ترفندهای دشمنان بود که مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی این سیاستهای خصمانه را محکوم کردند.
حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشرافی گری را از آسیبهای مهم کشور دانست و گفت: رفع فساد و تبعیض نیازمند عزم همگانی و برقراری عدالت است.
وی طرح دو فوریتی با امضاء یکصد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به اموال مسوولان دولتهای گذشته و کنونی را یادآور شد و تنها راه مبارزه با فساد و تبعیض و برقراری عدالت تصویب چنین طرحهایی است.
وی تصریح کرد: انتظار می رفت این چنین طرح مهمی باید به امضاء کلیه نمایندگان مجلس می رسید.
شهرستان 90 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.