دکتر محمد رضا دارابی روز چهارشنبه در همایش تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی افزود: طرحهای عمرانی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طول چهار سال گذشته به بهره برداری رسانده است از نظر زیبایی، استحکام و مدیریت هزینه قابل مقایسه با پروژه های دیگر نیست.
وی با اشاره به موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت یکی از اقدامات مهم این دانشگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
وی گفت: اجرای پرونده الکترونیکی در حوزه سلامت و پذیرش بیمار از این طریق صرفه جویی 20 میلیارد ریالی را برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بدنبال دارد.
دارابی افزود: در حوزه بین المللی سازی با افزایش 30 درصدی ظرفیت رشته های دانشگاه به پذیرش دانشجوی خارجی پرداخته ایم که این امر افزایش درآمدها و ارتقای اعتبار بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را بدنبال داشته است.
وی استخدام هیات علمی جوان و پر انرژی با هدف پویایی سیستم، اجرای پژوهش های ماموریت محور با ایجاد شرکت های دانش بنیان، ارائه خدمات فعال بهداشتی در حاشیه شهر مشهد، راه اندازی پایگاههای سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی را از دیگر اقدامات این دانشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 2 فاکتور امنیت و اقتصاد ارتباط تنگاتنگ با پیشرفت و توسعه جامعه دارند، چرا که در کنار امنیت، رشد اقتصادی و ایجاد زیر ساخت های عمرانی، پژوهشی، آموزشی و فکری میسر می گردد.
همایش تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی مدت یک روز توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.