علیرضا دوانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکصد و 60 بازیکن استان نیز در سطح حرفه ای این ورزش را دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه چهار باشگاه نیز در رشته بولینگ در این استان فعالیت می کنند اظهار کرد: برای ارتقای دانش مربیان و بازیکنان این رشته ورزشی امسال پنج دوره کلاس های آموزش مربیگری و داوری برگزار شده است.
وی گفت: امسال درخشانترین دوره هیات بیلیارد و بولینگ استان است زیرا توانسته ایم بزرگترین مسابقات در رشته اسنوکر کشور را در بخش مردان و مسابقات همه رشته های پاکت بیلیارد، جنگ بال، پینت بال و همچنین مسابقات باشگاهی استان را برگزار کنیم.
دوانلو افزود: امسال در مسابقات کشوری قهرمانی های مختلف و با ارزش کسب کردیم بطوریکه سینا ولی زاده در رشته پاکت بیلیارد مسابقات قهرمانی کشور اول شد، ارسلان اسماعیل نژاد در رشته اسنوکر مقام سوم را کسب کرد و در مسابقات لیگ کشور مقام چهارم و در رشته ناین بال کشور مقام سوم را به دست آوردیم.
وی اظهار کرد: امسال همچنین امید ویرانی، مقام نخست انتخابی تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا را کسب کرد و محمد اسکندری هم به عنوان داور بین المللی استان برای اعزام به مسابقات جهانی چین اعزام شد.
وی با اشاره به حضور 30 نفر از بانوان استان به عنوان بازیکن، مربی و داور در این رشته ورزشی گفت: این میزان حضور بانوان در سطح کشور بی نظیر است و با توجه به این استقبال سال آینده لیگ بیلیارد ویژه بانوان را در سطح استان برگزار خواهیم کرد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.