حامد قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تعامل گمرکهای مرزی ایران و افغانستان و با توجه به ایجاد وقفه در رفت و آمد مسافران و کامیونهای حامل کالا، تصمیم بر افزایش ساعت کاری گرفته شد لذا فردا با وجود تعطیلی رسمی در ایران گمرک و تاسیسات اداری مرز تایباد به خدمات رسانی خود ادامه می دهند.
وی ادامه داد: هیچگونه مشکلی به لحاظ خروج مسافران از مرز دوغارون وجود ندارد و تا ساعاتی دیگر ورود مسافر نیز از سمت کشور افغانستان به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران برقرار می شود.
معاون فرماندار تایباد گفت: از ساعت 10 امروز 30 بهمن حرکت کامیونهای ترانزیت خروجی در این مرز برقرار شد و تا ظهر 80 دستگاه کامیون حامل انواع کالاهای ایرانی از سمت پایانه مرزی و گمرک دوغارون به سوی افغانستان روانه شده اند.
وی افزود: همچنین برای ارائه خدمات پلیس گذرنامه تایباد فضایی موقت پیش بینی و کار بازسازی ساختمان اصلی پلیس گذرنامه شروع شده است.
انفجار سیلندر گاز پیک نیکی پیش از ظهر دیروز در ساختمان پلیس گذرنامه مرز دوغارون تایباد سبب حریق و طی این سانحه یک نفر از اتباع افغانستان مجروح شد. این مجروح توسط نیروهای امدادی برای مداوا به بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد انتقال یافت.
مرز دوغارون در فاصله 18 کیلومتری تایباد قرار دارد. تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.