به گزارش ایرنا مسعود رنجبر شامگاه یکشنبه در جلسه دهگردشی روستای شمس آباد ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: جمهوری اسلامی خدمات بسیار زیادی داشته و شاهد برکات، اثرات، خدمات و اقدامات مثبت نظام هستیم و به عنوان بالاترین و بزرگترین دستاورد انقلاب، مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی امروز در کشور نهادینه شده است.
وی با اشاره به وضعیت رژیم گذشته شاهنشاهی که توسط بیگانگان اداره می شد، افزود: رژیم گذشته خود رای، استبدادی و از لحاظ مسائل اجتماعی، سیاسی و نظامی وابسته به بیگانگان بود و هیچ اختیاراتی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی دستگاه سیاسی در ایران نداشت ومردم نیز هیچ استقلالی از خودشان نداشتند چراکه شاه و مسوولین آن زمان غلام حلقه به گوش استکبار بودند.
فرماندارمه ولات گفت: هنوز فراموش نکرده ایم حضور پزشکان پاکستانی وهندی که برای طبابت به ایران می آمدند و حال به برکت جمهوری اسلامی پزشک هم صادر می کنیم .
وی گفت: تعداد بیمارستان ها 2/5 برابر شده است و با توجه به رشد جمعیت تقریبا به خودکفایی دارو رسیده ایم و الحمدالله صادرات دارو نیز انجام می شود و به کوری چشم دشمنان، ایران کشوری رو به پیشرفت ومستقل در بین بسیاری از کشورها است.
نماینده عالی دولت در مه ولات با اشاره به پیروزی انقلاب سال 57 به رهبری حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: انقلابی که در سال 57 با رهبری امام راحل، عنایت خداوند و پشتیبانی همه احاد ملت به پیروزی رسید، می توانیم ادعا کنیم مستقل ترین نظام سیاسی کشور در دنیا با رویکرد و ساختار مردم سالاری جدید بوجود آوردیم .
به گفته وی بعد از پیروزی انقلاب 35 انتخابات در 40 سال گذشته برگزار شده که بزرگترین دستاورد این نظام و انقلاب است و این در حالیست که همه 12 انتخابات در نظام شاهنشاهی به صورت فرمایشی توسط استعمارگران برگزار شده بود.
بخشدار مرکزی شهرستان مه ولات که سخنران دیگر این مراسم بود گفت: جمهوری اسلامی ایران این میراث گران بهای امام راحل ماحصل مجاهدت ؛ فداکاری های هزاران؛ هزار جوان مسلمان متعهد ؛ مذهبی و انقلابی است که عزتمندانه و با بذل جان و مال خود از کیان نظام و انقلاب صیانت کردند لذا عزت و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون این مجاهدت هاست.
محسن باقرنژاد به بیان مشکلات؛ کمبودها و نارسایی های این روستا همچون عدم آنتن دهی همراه اول و ایرانسل وعدم خدمات مطلوب تلفن ثابت در این روستا پرداخت و همچنین خواستار اهتمام روستاییان در مشارکت های عمومی به منظور اجرای آسفالت با توجه به اختصاص قیر رایگان برای آسفالت 4000مترمربع شد.
مشکلاتی همچون عدم ابلاغ مسئول خانه بهداشت وعدم خدمات رسانی مرتب ومنظم خانه بهداشت باتوجه به مسافت 23کیلومتری روستا از مرکز شهرستان؛ پیچ های بسیار خطرناک جاده روستایی؛ بیکاری و درخواست طرح اشتغالزایی؛ نبود پایگاه اورژانس جاده ای باتوجه به مسافت دور این روستا و تلفات ناشی از دیر رسیدن نیروهای امدادی از مرکز شهرستان آنهم بخاطر بعد مسافت از درخواست های مردم و شورای این روستا از فرماندار ومسئولین شهرستان مه ولات بود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.