فرماندار خوشاب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دیوارکشی و محوطه سازی سه خانه بهداشت در روستاهای بلقان آباد، مشکان و درفک با هزینه 380 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
حسن ابارشی افزود: هشت طرح پنل خورشیدی نیز برای توانمندسازی خانواده های کمیته امداد خوشاب با اعتبار 2 میلیارد ریال اجرا شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم طرح هادی روستای رباط جز هم با هزار و 400 مترمربع آسفالت معابر و هزینه 2 میلیارد و400 میلیارد ریال اجرا شد. همچنین مرحله سوم مجتمع آبرسانی نور برای توسعه و تعویض شبکه های انتقال و توزیع آب روستاهای ترخاص و رباط جز با هزینه 6 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
فرماندار داورزن هم گفت: پارک زائر روستای علی آباد این شهرستان با هزینه 300 میلیون ریال و ساختمان دهیاری روستای نهالدان با زیربنای 100 مترمربع و هزینه 250 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
رضا فلاحی افزود: طرح آبرسانی روستای نهالدان هم با اعتبار 14 میلیارد ریال گلنگ زنی شد.
فرماندار جوین نیز گفت: 60 طرح اشتغالزایی کمیته امداد در بخشهای خدمات، حمل و نقل، مشاغل خانگی، کشاورزی و دامپروری با تسهیلات قرض الحسنه 45 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
حسین جمشیدی افزود: همچنین 2 طرح برقرسانی با اعتبار 900 میلیون ریال در شهرستان جوین اجرا شد.

*40 طرح مخابراتی در غرب خراسان رضوی
مدیر مخابرات سبزوار هم گفت: 40 طرح مخابراتی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.
کاظم نیکومنش افزود: این طرحها شامل توسعه سوئیچ تلفن ثابت، توسعه ای.دی.اس.ال، توسعه فیبر نوری سایت 4G است که برای اجرای آنها 175میلیارد و 558 میلیون ریال هزینه شده است.
سبزوار، جوین، خوشاب و داورزن به ترتیب در فاصله 230، 300، 190 و 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.
خبرنگار: حمیددلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.