سیدحسن مجتبوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 600 نفر از سومین گروه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان سال تحصیلی آتی وارد عرصه تعلیم و تربیت می شوند. این گروه ورودی 1393 در صورت انتخاب نظام آموزشی مهر ماه آتی دانش آموخته شده و وارد فعالیت آموزشی در مدارس می شوند.
وی ادامه داد: هر یک از این دانش آموختگان امسال نظام دبیری را انتخاب کنند بهمن سال آتی فارغ التحصیل می شوند اما از مهر ماه به عنوان معلم حق التدریس همکاری خود را با آموزش و پرورش آغاز خواهند کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی همچنین به مطالبات اساتید حق التدریس این دانشگاه اشاره و بدون ذکر آمار بیان کرد: بر اساس تصمیم رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در آینده نزدیک 30 تا 50 درصد مطالبات این اساتید پرداخت می شود.
وی همچنین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر سه پروژه این دانشگاه شامل نمازخانه جدید پردیس خواهران شهید هاشمی نژاد، در ورودی جدید دانشگاه بر اساس تاکیدات پدافند غیرعامل و سالن اساتید و توسعه بخش اداری به بهره برداری می رسند.
مجتبوی به پروژه نیمه تمام پردیس دانشگاهی سبزوار هم اشاره و بیان کرد: این پروژه به وسعت 2800 مترمربع و 95 درصد پیشرفت مراحل پایانی ساخت را طی می کند.
همچنین امروز نرم افزار دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی که توسط یکی از دانشجومعلمان طراحی شده و نیز پوستر جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیت دینی و قرآنی به میزبانی خراسان رضوی رونمایی شد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.