دکتر عبدلعلی حبیبی سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: خیر نیکوکار عباس اکرمی به نمایندگی از مادر گرامی شان مرحومه حمیده صحرانورد فیض آبادی، مبلغ 15 میلیون تومان به شبکه بهداشت و درمان مه ولات اهدا کرده اند که با اهدای این مبلغ برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض آباد اقدام شده است.
فرماندارشهرستان مه ولات نیز در مراسم اهدای این مبلغ در جمع مه ولاتی های مقیم شهر مشهد به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و عملکرد دولت تدبیرو امید طی چهارسال گذشته در شهرستان مه ولات پرداخت.
مسعود رنجبر فعالیت های شاخص انجام شده در حوزه های مختلف را در حوزه آب و فاضلاب تعداد کل اشتراکات 10هزار عدد که 2800 اشتراک در دولت محترم تدبیر و امید تحویل شده، کل راه های شهری 220 کیلومتر و کل راه های روستایی 130 کیلومتر بوده است که راه های احداثی جدید 20 کیلومتر و انجام روکش آسفالت راه های شهرستان به میزان 107 کیلومتر مورد اشاره قرار داد.
وی گفت: در حوزه برق تعداد کل اشتراکات 23هزار و 600 عدد که 3هزار و 173 اشتراک در دولت محترم تدبیر و امید تحویل شده و در حوزه بنیاد مسکن 100 درصد روستاهای شهرستان دارای طرح هادی شده اند.
نماینده عالی دولت در مه ولات گفت: اجرای فاز یک طرح هادی در 18 روستای شهرستان یا اجرا شده و یا در حال اجرا می باشد، در حوزه مخابرات 17هزار و 600 مشترک تلفن ثابت شامل 8500 مشترک شهری و 9100 مشترک روستایی داریم و همچنین 95 درصد شهرستان برخوردار از آنتن دهی تلفن همراه می باشند.
فرماندار مه ولات خاطر نشان کرد: گازرسانی به تمامی روستاهای فاقد گاز شهرستان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال و جمع کل تسهیلات اشتغال زایی ارائه شده به متقاضیان تاکنون مبلغ 260هزار و 193میلیون ریال بوده است.
در پایان این مراسم از خیر و نیکوکارعباس اکرمی و مادر گرامی شان مرحومه حمیده صحرانورد فیض آبادی تجلیل به عمل آمد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.