به گزارش ایرنا در این مسابقات که از پنجم بهمن ماه با شرکت 11 تیم از دانشگاه های این منطقه به میزبانی دانشگاه کاشمر آغاز شده بود، تیم دانشگاه اسفراین دوم و تیم‌های دانشگاه بیرجند و دامغان مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.
این مسابقات با حضور 60 ورزشکار و مربی از دانشگاه های فردوسی، حکیم سبزواری، سمنان، شاهرود، دامغان، اسفراین، نیشابور، بزرگ مهر قائنات، بیرجند و دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی و کاشمر به صورت تیمی، انفرادی و دوبل برگزار شد.
در قسمت انفرادی نیز که با شرکت 29 بازیکن به صورت حذفی انجام شد محمدرضا یوسفی و محمدعلی شیخ الطایفه از دانشگاه فردوسی اول و دوم شدند و احسان صداقتی از دامغان و محمدرضا هاشمی فر از دانشگاه فردوسی مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.
در قسمت دوبل نیز که با شرکت 17 تیم به صورت حذفی برگزار شد، محمدرضا یوسفی و محمدعلی شیخ الطایفه از دانشگاه فردوسی اول شدند، محمدرضا دهباشی فر و علی اسکندری از دانشگاه فردوسی دوم شدند و سیدحسین حسینی و محمدعلی عساکره از بیرجند و احسان صداقتی و محمدحسین سنجری از دانشگاه دامغان مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.
مسابقات مزبور، انتخابی المپیاد دانشجویان است و نفرات برتر مجوز حضور در المپیاد سراسری دانشجویان کشور را که سال آینده در شیراز برگزار می‌شود، به دست آوردند.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7497/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.