فرحناز قلاسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کالیبراسیون یا برسنجی این تعداد ترازو توسط چهار شرکت بازرسی و همکار با اداره کل استاندارد خراسان رضوی صورت گرفت. پس از این اقدام ترازوها به منظور جلوگیری از سوءاستنفاده احتمالی پلمب گذاری می شوند.
وی ادامه داد: در عملیات کالیبراسیون صحت عملکرد ترازوها با استفاده از وزنه های مرجع که دارای وزنهای دقیقی هستند سنجیده می شود. اوزان این وزنه های استاندارد نیز توسط سازمانهای مرجع و بین المللی تایید شده است.
معاون اداره کل استاندارد خراسان رضوی همچنین گفت: اخیرا دو فرد شیاد که بدون داشتن مدارک هویتیبا جعل عنوان مامور استاندارد ضمن بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر مشهد اقدام به اخذ برخی وجوه از واحدها می کردند شناسایی شدند.
وی افزود: این افراد که با استفاده از دوربینهای موجود در واحدهای صنفی شناسایی شده اند هم اکنون متواری هستند و موضوع از طریق مرجع قضایی و انتظامی در دست پیگیری است.
قلاسی گفت: این افراد هیچگونه همکاری با اداره استاندارد نداشته اند. لازم است اصناف هنگام مراجعه افراد به آنان به عنوان بازرسان دستگاههای اجرایی کارت شناسایی آنها را رویت کنند.
165 هزار و 807 واحد صنفی دارای پروانه کسب و پنج هزار و 745 واحد صنعتی در خراسان رضوی فعالیت دارند.
خبرنگار: ناصراسدزاده هروی **انمتشار: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.