فرماندار ویژه شهرستان در جمعه شب در پایان این رویداد گفت: در المپیاد ورزش های همگانی هیچ مرزبندی وجود ندارد و به نوعی برد و باخت مطرح نیست و همه برنده هستند و مهم بروز و ظهور ظرفیت‌ها،استعداد یابی و ترویج فرهنگ و نهادینه کردن ورزش و تشویق خانواده ها به سوی این ضرورت اجتناب ناپذیر است که متاسفانه امروزه کمتر به آن توجه شده است.
احمدعلی موهبتی تاکید کرد: زنان پیشگام و الگوی مشارکت خانواده در ورزش همگانی هستند، سلامت زنان زیربنای سلامت خانواده می باشد و همچنین مشارکت آنان در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه غیرقابل انکار است.
به گفته وی, بانوان می توانند با مشارکت فعال خود در زمینه های مختلف ورزشی و بویژه ورزش های همگانی الگوی مناسب ترویج فعالیت بدنی برای سایر افراد خانواده بویژه نوجوانان و جوانان باشند چرا که انجام تحرکات جسمی منظم از ابتدای نوجوانی نه تنها به افزایش آمادگی جسمانی می‌انجامد، بلکه برای تقویت روح و روان نیز مفید است.
معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادی می تواند یک مانور مدیریتی در بخش ورزش هم باشد و اینکه می توان با کاهش هزینه، تعامل و بهره وری را میان افراد بالا برد و امیدوارم در آینده نزدیک با این مهم بیشتر توجه شود.
نفرات برتر این مسابقات در مسابقات استانی که دهه فجر در مشهد برگزار می شود ، شرکت خواهند کرد.
شهرستان تربت حیدریه دارای 32 هیات ورزشی است که بالغ بر 15 هزار ورزشکار دارد.
هم اکنون در این شهرستان 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است و تعداد گروه های مردم نهاد پنج تشکل است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.