سعید شیبانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین امنیت در جامعه علاوه بر برآورده کردن نیازهای اقتصادی زمینه فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم در چارچوب قانون را فراهم می کند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر خواسته های اقتصادی سایر مطالبات مردم مانند فعالیت سیاسی، احترام و کرامت انسانی نیز باید برآورده شود.
فرماندار ویژه نیشابور با اشاره به اینکه مطالبات سیاسی خطرناک نیست، ادامه داد: این مطالبات عاقلانه ترین شکل مطالبه اجتماعی است که برآمده از گفت و گو و مشارکت عمومی، بر گرفته از بخش اندیشه ورز انسان و نشان دهنده مردم سالاری در جامعه است.
معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: پاسخگویی به همه این مطالبات متنوع مردم با فعالیت و مشارکت همه دستگاههای اجرایی، قضایی و قانونگذاری محقق می شود.
شیبانی در ادامه اظهار کرد: دستگاه قضایی همانطور که از گذشته بر اساس احترام، کرامت و عدالت فعالیت داشته، باید بر دقت و سرعت در صدور احکام خود بیفزاید و ضمن مدیریت آسیب های موجود از متراکم شدن پرونده ها در این دستگاه جلوگیری کند تا رضایت مردم در این حوزه جلب شود.
وی به ایجاد نا آرامی های چند روز گذشته در برخی شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکنون هیچ مشکل خاصی در نیشابور وجود ندارد و مردم اهل فرهنگ این دیار به نعمت امنیت ارج و احترام می گذارند.
فرماندار نیشابور تاکید کرد: برپایی تجمع ها باید در چارچوب قانون انجام و اعتراضات نیز باید از سوی افراد و احزاب در این مسیر بیان شود.
شهرستان 460 هزار نفری نیشابور در فاصله 122 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار:ناصراسدزاده هروی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
3221/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.