به گزارش ایرنا، در این مراسم 190 نفر از نیروهای رده های مختلف نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی با عملیاتی کردن راهکارهای کنترل و کاهش ایراد ضرب و جرح عمدی در نیروهای مسلح آشنا شدند.
مدیرکل قضایی و رسیدگی به شکایات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم گفت: در آیات قرآن خداوند قسم یاد نموده است که انسانها درحال زیان هستند مگر اینکه ایمان و عمل صالح و توصیه به حق و صبر پیشه نمایند.
سردار محمد حسن قائمی افزود: رسالت انبیا درطول تاریخ این بوده است که مفسده ای را از روی زمین جمع کنند و در این همایش نیز گردهم آمده ایم تا اندیشه ، پیشگیری و توصیه به حق کنیم که چگونه راه الهی را در پیش بگیریم.
وی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح از سال 1377 تاکنون چهار برنامه پنج ساله در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را اجرایی کرده که در کاهش و پیشگیری از جرایم بسیار موثر بوده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران نیز گفت: یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه مسئله پیشگیری از وقع جرم است.
حجت الاسلام فراتی افزود: درسال جاری سه موضوع جرایم مالی، قاچاق و ضرب و جرح توسط این قوه پیگیری می شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: همه مردم به نعمت امنیت احتیاج دارند چرا که اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه به شکوفایی و سرانجام نخواهد رسید.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی افزود: گام اول پیشگیری از وقوع جرم و حتی ناهنجاری های مختلف است و این مقدمه امنیت و آرامش در مجموعه نیروهای مسلح است که در جامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود.
نشست یک روزه مزبور به میزبانی نمایندگی ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خراسان رضوی در مجتمع صنایع شهید کاوه مشهد برگزار شد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.