دکتر غلامرضا خواجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرانی وجود دارد و کسی منکر این موضوع نیست ولی ابراز و اصلاح آن باید با قاعده مند باشد.
وی ادامه داد: دولت روحانی از ابتدای روی کار آمدن اقدامات خوب و شاخصی برای مهار تورم و گرانی انجام داد بطوری که تورم با تلاش همین دولت تک رقمی شد اما اقتصاد کشور مشکل دارد و نهادهایی از اقتصاد بهره می گیرند که حتی اجازه نظارت دولت بر فعالیتهای سرمایه گذاری و اقتصادی خود را نمی دهند.
این استاد دانشگاه گفت: اگر این نهادها در قبال سودی که از اقتصاد کشورمی برند مالیات پرداخت کنند و راه را برای نظارت دولت باز بگذارند اقتصاد کشور درمان می شود. ناجوانمردانه است مردم را علیه دولتی تحریک کنند که تمام تلاش خود را برای شکوفایی اقتصادی و فقرزدایی بکار گرفته است.
وی افزود: اقدامی که در مشهد توسط گروهی و با غرض ورزی صورت گرفت توطئه و پشت سر آن فتنه است. برخی از این افراد مالباختگان موسسات مالی و اعتباری بودند ولی مگر مجوز تاسیس اینگونه موسسات را دولت روحانی صادر کرده که شعار علیه وی سر داده شود.
خواجی اد امه داد: کسانی که دلسوز ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند با تجمع غیرقانونی مطالبات خود را مطرح نمی کنند زیرا مطالبات و خواسته ها باید از مسیر قانونی پیگیری شوند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.