سعید آرمانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 86 کارتن به اندازه یک کامیونت خاور بار کتاب به این نمایشگاه آورده ایم اما فروشی که انتظار می رفت محقق نشد و سایر هزینه ها مثل هزینه های مرجوعی و دستمزد نیروها هم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تاکنون 30 میلیون ریال بابت سه غرفه در نمایشگاه کتاب مشهد توسط این سه انتشارات هزینه شده است. اکثر کتابهای به روز انتشارات دانشگاه تهران که یکی از بزرگترین انتشاراتیهای کشور است را در این غرفه مهیا کرده ایم اما تبلیغاتی در فضای مجازی یا حتی صدا و سیما در این خصوص ندیده ام.
متصدی غرفه دانشگاه تهران و انتشارات سمت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد گفت: شهرداری مشهد هم که مبالغی از غرفه داران گرفته تبلیغات ویژه ای نکرده است ضمن آنکه حضور صدا و سیما در این مکان می تواند بخشی از مردم را به نمایشگاه بکشاند تا غرفه داران هم متضرر نشوند.
وی افزود: نمایشگاههای کتاب در مشهد همیشه از نمایشگاههای خیلی خوب بوده اند. از لحاظ سرمایشی و گرمایشی محیط خوبی در این نمایشگاه تامین شده و امکانات رفاهی داخل حیاط نمایشگاه بین المللی مشهد هم خوب است اما با این همه قسمت اصلی ماجرا یعنی فروش کتاب مشکل دارد.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد با حضور ناشرانی از جهان اسلام و هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 9 تا 15 آذر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد در حال برگزاری است.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.