محمد رضا حیدری شنبه شب در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران جهان اسلام طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید از زمان و فرصت های مختلف نظیر زمان انتظار برای قطار شهری و مانند آن برای مطالعه و کتابخوانی استفاده کنیم که این امر نیازمند بسترسازی است.
وی اظهار کرد: باید کتابهایی در قطع مناسب در دسترس مردم باشد تا شهروندان در زمانهای مزبور از آنها استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران جهان اسلام در مشهد گفت: برگزاری این نمایشگاه که مصادف با هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر (ص) به عنوان محور وحدت همه کشورهای جهان اسلام شده است، پیام وحدت بخش و وحدت آفرین به جهان اسلام منتقل می کند.
حیدری افزود: برگزاری این نمایشگاه در شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و با حضور ناشران جهان اسلام با تاکید بر موضوعات علم، ادب، فرهنگ و دانش و توجه به کتاب به عنوان یک عامل اساسی در تبادلات جهان اسلام بسیار تاثیرگذار است.
نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام و هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از 9 تا 15 آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7507/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.