سیدجواد حسینی روز یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی زنان و بانوان خراسان رضوی افزود: به همین خاطر نماینده منطقه ای سازمان آیسسکو نشان ویژه این سازمان را در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب به مشهد اعطا کرد.
وی ادامه داد: اواخر هفته جاری و هفته آتی نیز نمایشگاه پژوهش و نمایشگاه بین المللی فرآورده های حلال با محوریت رویداد مشهد 2017 در این شهر برگزار می شود.
معاون استاندار خراسان رضوی در ادامه همچنین گفت: طرح ارتقای توانمندسازی زنان روستایی از پارسال در 50 روستای استان اجرا شده و امسال مقرر شد این تعداد به 100 روستا افزایش یابد.
وی افزود: طرح دیگری با عنوان 'روستای پاک' در 100 روستا در حال اجرا است. برای روستای پاک شاخصهای مختلفی در نظر گرفته شده که دخانیات، طلاق، بیکاری، بیسوادی و کتاب ناخوانی از جمله مواردی است که باید این روستاها عاری از آن شوند و جمعیت آنها نیز زیر پوشش بیمه قرار گیرند.
حسینی ادامه داد: همچنین در دولت مقرر شده 110 هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستاها تخصیص یابد که این موضوع نهضتی در تحول روستاها است.
وی در ادامه به فعالیت 29 پارلمان زنان در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: پارلمان زنان فرصت بی بدیلی است و مشابه این کار نیز برای نخبگان و جوانان در دست انجام می باشد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.