به گزارش ایرنا، مناظره 'حمید رسایی' نماینده مجلس و فعال اصولگرا با 'محمد صادق جوادی حصار' فعال اصلاح طلب با عنوان 'خوب یا بد' و تحلیل زمینه های فعالیت تروریسم تکفیری در آسیای مرکزی با حضور مقام ارشد پیشین سازمان ملل در امور افغانستان از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد است.
نشست خبری همایش بازخوانی تمدن اسلامی و جهان شهر معنوی با تاکید بر مشهد مقدس در سال 2017 و نشست خبری برپایی نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام در مشهد و ویژه برنامه نشست روشنگری با حضور 'حسین شریعمتداری' مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز امروز در مشهد برگزار می شود.
نشست استقبال از پزشکان متخصص جدید الورود به شهرستان های خراسان رضوی، اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام عصر (عج)، نشست بررسی روابط ایران با افغانستان، مجمع عمومی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، تمرین تیم ملی کوراش کشور پیش از اعزام به رقابت های جهانی استامبول، همایش بزرگ دوچرخه سواری دانش آموزی و مسابقه لیگ برتر فوتسال بانوان مشکی پوش خراسان و حفاری اهواز از جمله برنامه های خبری روز سه شنبه در مشهد است.
علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز امروز به شهرستان سرخس این استان سفر می کند که بازدید از منطقه اقتصادی سرخس، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و بازدید از پل دوم مرزی سرخس از برنامه های استاندار خراسان رضوی در این سفر است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.