آیت الله ابوالقاسم یعقوبی به عنوان میهمان ویژه در همایش روز یکشنبه بسیجیان سبزوار افزود: پس از برپایی داعش و تلاش برای تشکیل اقلیم کردستان عراق اکنون ایجاد موضوع سعدحریری ادامه خباثت بازیهای آمریکا در منطقه است.
وی ادامه داد: به لطف پروردگار این اقدامات مداخله جویانه تاکنون هیچ نتیجه ای برای دشمنان نداشته است. اکنون ایران اسلامی در منطقه به عنوان محور مقاومت شناخته شده و کشورهای غربی قدرت جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته و به آن اذعان دارند.
امام جمعه بجنورد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سه دستاورد عزت، قدرت و هیبت را برای ملت ایران به ارمغان آورد. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی سرمایه های ملت ایران به دست آمریکا چپاول می شد و شاه بطور کامل اراده ای برای اداره امور کشور نداشت.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل جمهوری اسلامی از استعمار شرق و غرب خارج و عزت، غیرت، حس خودباوری، خداشناسی و خودشناسی مردم تقویت شد.
آیت الله یعقوبی مهمترین درس انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) را به ملت ایران را زندگی با عزت ذکر و بیان کرد: امام خمینی(ره) با الهام از این شاخصه و حمایتهای مردم موفق به تشکیل دولتی با معیارهای اسلامی شد.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.