به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: ناکامی های آمریکا و اسرائیل و عربستان در تجزیه عراق و سوریه و پیروزی مقاومت اسلامی بر تروریست ها به شدت مستکبران را عصبانی کرده است و لذا همه توان خود برای ضربه زدن به حزب الله لبنان به کار گرفته اند.
وی تصریح کرد: سران سعودی برای اجرای نیات پلیدشان سعد حریری نخست وزیر لبنان را وادار به استعفا کرده و به دنبال ایجاد بحران و تفرقه در این کشور، به بهانه حمایت از حریری هستند و حال آنکه قلع و قمع حزب الله لبنان را در دستور کار خود دارند.
وی ادامه داد: مردم لبنان مردمی با فرهنگ اند و حاضر نیستند آلت دست آل سعود قرار گیرند و حزب الله نیز از محبوبیت زیادی نزد شیعیان و اکثر اهل سنت و مسیحیان این کشور برخوردار است و به آن افتخار می کنند.
وی با تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) گفت: باید از این فرصت برای ترویج فرهنگ و ارزشهای ائمه معصومین (ع) بهره گرفت.
خطیب نماز جمعه گناباد همچنین با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله کرمانشاه از مردم نوعدوست خواست در حد توان با کمک به زلزله زدگان در کاهش آلام آنان شریک باشند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده/ ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.