مولوی عبدالعزیز خالقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: ما همه پیرو یک مکتب هستیم و شیعه و سنی با هم فرقی ندارد.
وی اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) رسالتی را که از سوی خداوند به وی محول شده بود انجام داد و در این راه هیچ هراسی از هیچ فرد و گروهی به خود راه نداد اما کفار همه توان خود را علیه آن حضرت به کار گرفتند و سعی کردند به اشکال مختلف بین اصحاب تفرقه بیاندازند.
وی گفت: تفرقه گرایی از همان زمان بر جای مانده و در عصر کنونی نیز دشمنان تلاش خود را برای ایجاد افتراق و چند دستگی و درهم شکستن اسلام به کار گرفته اند.
مولوی خالقی افزود: جمهوری اسلامی ایران این توفیق را داشته است که در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب به مظلومان و ستمدیدگان جهان کمک نموده و از آنان حمایت کند.
وی اظهار کرد: این جایگاه و حضور جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی خاری در چشم دشمنان، کفار و نظام استکباری است و به همین سبب تمام توان خود را علیه نظام اسلامی ما به کار گرفته اند.
گروه یک هزار نفری از زائران و علمای اهل سنت کشور روز چهارشنبه برای شرکت در مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر و زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) وارد مشهد شدند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1906 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.