محمد علی آبادی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی سبزوار افزود: در مجموع 37 باشگاه در این جام حضور رسمی داشتند که هفت باشگاه با ارائه مستندات و مدارک خود به فینال راه یافت.
وی اظهار کرد: از طریق باشگاه کتابخوانی دانش آموزان با خواندن کتابهای با کیفیت، ارزش های زندگی را می آموزند و وجودشان سرشار از نشاط، شادمانی و کنجکاوی می شود.
علی آبادی افزود: هر باشگاه از کانون های 10 الی 15 نفره با یک سرپرست تشکیل شده که در حوزه کتاب و کتابخوانی از جمله مطالعه، نقد و گردشگری کتاب فعالیت می کند.
وی ادامه داد: اعضای این باشگاه شامل تخفیفاتی از جمله کتاب های دارای لاک پشت طلایی هستند که نشان و برندی برای کتاب های خوب و ممتاز در حوزه کودک و نوجوان است.
علی آبادی یادآور شد: رای داوران برای انتخاب باشگاههای برتر بر اساس دستور العمل تشکیل و فعالیت باشگاه ها، تعداد جلسات برگزار شده، تعداد کتاب های خوانده شده، میزان مکاتبات با نویسنده، خلاقیت در اجرا و بازدید از کتابفروشی است.
وی بیان کرد: سه باشگاه کتابخوانی یار مهربان، سفیران دانش و کتابخوانی چشمه به لحاظ استفاده مطلوب و بهره وری از امکانات محدود، تلاش برای دست یابی به کتاب های مناسب برای اعضا مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار:حمید دلاوری هروی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
8145/7495/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.