معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از برنامه های دهه آخر صفر ویژه کودکان و نوجوانان برگزاری همایش نونهالان حسینی با حضور دانش آموزان مناطق هفتگانه آموزش و پرورش مشهد و تبادکان بود که در ادامه سایر برنامه های حرم مطهر در این ایام پیش بینی شد.
حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: برگزاری برنامه های مذهبی ویژه کودکان در حرم مطهر امام رضا(ع) علاوه بر اینکه لحظات خوب و خاطره انگیزی برای آنان فراهم می کند باعث می شود کودکان از نزدیک با فضای معنوی حرم آشنا شوند.
وی ادامه داد: قرائت قرآن، مرثیه سرایی و مداحی و سخنرانی یکی از کارشناسان مذهبی، میثاق نامه دانش آموزان برای تلاش در جهت علم آموزی در این خصوص از برنامه های همایش نونهالان حسینی در حرم مطهر رضوی بود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد برای زائران کودک و نوجوان در دهه پایانی صفر گفت: همایش خدام الجواد روز چهارشنبه هفته جاری با حضور دهها هزار نفری نوجوانان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
وی افزود: در این ایام مسابقه کتابخوانی در مورد کتاب 'کبوتران حرم' برای نوجوانان زائر در حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که در اختیار زائران کودک و نوجوان قرار می گیرد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.