به گزارش ایرنا علی رسولیان روز شنبه در نشستی با بانک های عامل و سه دستگاه اصلی اجرایی دخیل در توزیع اعتبارات توسعه شاخص های اقتصادی استان شامل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، افزود: به منظور شتاب در انجام کار، دستگاه های اجرایی موظفند در 2 روز آینده موافقت نامه مربوطه را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و بانک نهایی کرده و امضا کنند.
وی اظهار کرد: همچنین حداکثر تا پایان هفته جاری تفاهم نامه منعقده بین دستگاه اجرایی و بانک های عامل به اجرا درآمده و روند پرداخت تسهیلات آغاز خواهد شد.
وی این تسهیلات را که از محل اعتبارات توسعه شاخص های اقتصادی است رقمی حدود 6 هزار میلیارد ریال عنوان و اعلام کرد: بر این اساس 240 میلیارد ریال یارانه سود این تسهیلات به استان و بانک های مربوطه ابلاغ شده تا کار پرداخت تسهیلات با سهولت بیشتری انجام شود.
وی گفت: در این راستا 15 بانک فعال هستند و طرح های معرفی شده در سه حوزه خدمات و گردشگری ، صنعت و معدن و کشاورزی می توانند از تسهیلات مربوطه بهره بگیرند.
رسولیان عنوان کرد: هم اکنون موافقت نامه ها در حال ابلاغ است و مشکلی برای ارائه طرح ها وجود ندارد و در این راستا طرح های بسیاری آماده است که به تناسب شرایط و وضعیتی که قابلیت استفاده از این امکانات را داشته باشند از سوی دستگاه های مربوطه معرفی می شوند.
وی ادامه داد: توزیع این تسهیلات در راستای تحقق 160 هزار اشتغال تعهد شده از سوی استان صورت گرفته است.
خبرنگار : فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.